همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

تولدت مبارک پارسا جان

امروز ، تولد پارسای عزیزمون هست . پارسای عزیز تولدت مبارک . 

انشاءالله صد ساله شی ، نه ، صد و بیست ساله شی ، نه ، صد و بیست سال کمه ، همیشه زنده باشی .

آرزومندم که به تمام آرزوهای زیبایت برسی . (البته با سعی و تلاش)


نظرات 6 + ارسال نظر
نیایش یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام
خانم معلم دلم برای شما وکلاس خیلی تنگ شده دعامی کنم زودتربه کلاس برگردیم.
(آمین)


♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡مدرسه♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

منم دلم براتون تنگ شده پسر گلم . انشاءالله زودتر مدرسه همدیگر رو می بینیم .

نیایش شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام خانم معلم ازشمابابت زحمت هایی که برای مامی کشیدممنونم.

سلام آقا پسر گل و گلاب . خوبی ؟ من هم از شما برای تلاش ها و همکاری هات ممنونم .

mohammad sam شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ب.ظ

bebakhshid ham khanoom moalem ham parsa vali(tavalod tavalod tavalodet mobarak mobarak mobarak tavalodet mobarak!)

بله من هم میگم : تولدش مبارک.

کلاس دوست داشتنی جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

آخه خانم معلم مگه می شه آدم همیشه زنده باشه ؟

من دوست دارم تا وقتی تو این دنیا هستم سلامت باشم ؛ هوشیار باشم و کارهایم مورد قبول خدا باشه !
البته اینو می دونم که آدم وقتی به دنیا میاد همیشه هست ! قسمت خیلی کوتاهی از عمر خود رو تو این دنیا و بقیه ی هستی خودش رو در اون دنیا خواهد بود .
پس همیشه می تونم زنده باشم !
حالا همیشه زنده باشم ؟؟؟

دقیقا منظور همینه یعنی زمانی که زنده هستیم واقعا زنده باشیم و زندگی رو درک کنیم . یعنی انگیزه داشته باشیم ، تلاش کنیم برای به دست آوردن بهترین ها . در غیر این صورت یک زندگی نباتی داریم و بس !

کلاس دوست داشتنی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام پارسا
تولدت مبارک پسر گل
انشاالله شاد و سلامت باشی

پارسامکاری چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

از توجه شما بسیار سپاس گزارم. و این که از تلاش شما برای رسیدن به هدف هایم بسیار ممنون

خواهش می کنم پسر گلم . آرزوی من موفقیتت در زندگی است . امیدوارم در تمام روزهایت شاد باشی و سلامت .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد