همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

سلامی بعد از سال ها

سلام عرض می کنم خدمت تمامی دوستان و همراهان و همکاران صمیمی و قدیمی .

بعد از حدودچهار سال  و بنا به دلایلی که باعث شدندبنده از وبلاگ نویسی فاصله بگیرم ، مجددا و از نو قصد شروع فعالیت دارم که امیدوارم مانند گذشته با بنده همراه باشید.

محتوای گذشته ی وبلاگ را حذف نخواهم کرد چون گنجینه ی با ارزشی برای من و دانش آموزان عزیزم بوده و هست.

در برخی پستها ، عکسها دیگر نمایش داده نمی شوند که به علت تغییرات سایتهای آپلود عکس بوده و متاسفانه عکسها را ندارم تا مجدد آپلود کنم .

روند جدید وبلاگ به امید خدا کمی با روند قبلی آن تفاوت خواهد داشت و بیشتر بر پایه ی محتوانگاری، نمونه سوالات ( شامل انواع آزمونهای مداد کاغذی، عملکردی، تلفیقی و...)،انواع نمون برگها ، تبیین اصول ارزشیابی توصیفی  و هزاران مورد دیگر که هر چه بیشتر به اشتراک گذاشته شوند برای همه ی ما مطلوب خواهد بود؛ چه من معلم، چه دانش آموز و چه اولیای دانش آموز.

با این اوصاف امیدوارم کمافی سابق همراه بنده باشید و با نظرات خوب و سازنده ی خود به هر چه بهتر شدن محتوای وبلاگ ما را یاری کنید.

روزگارتان آباد و برقرار

درویشی