همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

خدای غنچه ها

امروز غروب وقتی داشتم به گل های دم پنجره نگاه می کردم ، عظمت خدا رو در تک تک گل ها و غنچه های ظریفش دیدم. و ناگهان یاد این عبارت ( فَتبارک الله اَحسَن الخالقین) افتادم ؛ و همه ی وجودم غرق شادی ای شد که وصف ناپذیر بود.

و این بهانه ای شد برای این که شما رو در شادی خودم شریک کنم.

همه ی زیبایی های خوب خدا تقدیم شما. 

 

 

سوغاتی

در هفته ی گذشته اشکان عزیزم به همراه خانواده اش به مسافرت رفته بود وقتی که چهارشنبه به مدرسه اومد با یک سوغاتی شیرین از دوستانش پذیرایی کرد.

اشکان جان از شما و خانواده ی محترمتون ممنونیم. همیشه شیرین کام باشید . 

دانش آموز برتر بهمن ماه ۱۳۹۱

پسر گل برتر بهمن ماه کسی نیست جز آراد محرمی 

دلیل این انتخاب رو همه می دونند . 

عزیزم موفق باشی.

دانش آموز برتر هفته ی چهارم بهمن ۱۳۹۱

انتخاب دانش آموز برتر این هفته خیلی سخت بود . چرا ؟ چون که تقریبا همه خوب بودند و یا در بعضی موارد کارهای خوبشون با یک سری اشتباهات پوشیده می شد.  البته این اشتباهات قابل بخششه .

حالا با تمام این تفاسیر به جرات می تونم بگم من معلم بهترین پسرهای دنیا هستم و با تمام وجود دوستشون دارم. 

اما برترین دانش آموز این هفته . به نظر من آقای امیر شفیعیان لیاقتش رو در این هفته به خوبی نشون داده و شایستگی انتخاب به عنوان دانش آموز برتر رو داره .  

امیر جان امیدوارم همیشه موفق باشی .  

اصلاحیه

زمان مسابقه ی علمی بدین صورت تغییر کرد. پنج شنبه ۲۶ بهمن ساعت ۹ . لطفا تمامی دانش آموزان راس ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۳۰ در مدرسه حضور داشته باشند.

خدایا...

 

 

 خدایا خیلی دوستت دارم . خدایا به من بیاموز تا هیچ گاه و هیچ لحظه ای فراموشت نکنم . همان گونه که خودت فراموشم نمی کنی.

۲۲ بهمن

  

 ۲۲ بهمن ، ۲۲ بهمن                              روز از خود گذشتن

روز آزادی ما                                         روز نجات میهن

الله یاور ماست                                خمینی رهبر ماست

۲۲ بهمن ، روز آزادی ملّت و میهن گرامی باد . 

اطلاعیه

جهت اطلاع پسرهایی که امروز غایب بودند - عرض کنم که روز جمعه ۲۷/۱۱/۱۳۹۱ ساعت ۹ صبح آزمون مسابقات علمی در دبستان طلوع فجر پسران برگزار می گردد . 

لطفا تمامی آقایونی که در این مسابقات شرکت نموده اند ساعت ۳۰ : ۸ در مدرسه حضور داشته باشند و نیز به مطالعه ی کافی در این روزهای باقی مانده بپردازید.  

دانش آموز برتر هفته ی سوم بهمن ۱۳۹۱

دانش آموز برتر این هفته کسی نیست جز آراد محرمی . به دلیل پیشرفت های خوبی که داشته . امیدوارم موفق باشی.

گلی برای شما

و اما امروز پسرها برای من یه شگفتانه خیلی قشنگ داشتند .  

با چند شاخه گل و یه گلدون خیلی قشنگ محبتشون رو به من نشون دادند. ازشون بسیار متشکرم. 

 ( علی - محمدامین و آریان عزیزم از شما ممنونم.)

و این گل ها رو تقدیم می کنم به همه ی اون هایی که همدیگر رو دوست دارند.   

صبحانه ی لذیذ

و اما امروز .  

جای همه ی دوستان خالی . به همه حسابی خوش گذشت .  

همون طور که در عکس ها می بینید همه شاد و خوش حال دور هم نشستند و از صبحانه لذت بردند و بعد از صبحانه کلاس رو تمیز و مرتب کردند.  

به من که خوش گذشت. 

فقط جای مبین عزیزمون خالی بود . پسر گلم یه هفته ای هست که بیماره . امیدوارم هر چه زودترحالش خوب بشه و تو اتاق درسمون ببینمش.