همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

مهر هزار و سیصد و نود و هشت

به توکل نام اعظمت بسم الله
به امید و یاری خداوند مهربان مهر امسال را با هم و در کنار هم آغاز کردیم. امید است تا به اهداف آموزشی و پروشی موردنظر دست یابیم.
دخترهای زیبا و مهربون من ، امروز در مدرسه و کلاس حاضر شدند.
دخترهایی که یک سال بزرگتر و خانم تر شدند و با تمام کودکیهاشون میشه بهشون اطمینان داشت و برای آینده ی روشنشون با جان و دل تلاش کرد.
امیدوارم پابان سال هنگامی که کلیپ روزهای آخر را آپلود می کنم به اهدافی که ماههاست در قلب و افکارم پروراندم، باهمت همین گل دخترها رسیده باشم.
در سالهای گذشته هر بار ایده و افکاری داشتم و تا حدودی بهشون دست یافتم و موفقیت هایی به لطف خدا حاصل شده که انشالله در پستی جداگانه برای آشنایی بیشتر مخاطبین دوست داشتنیم ، آنها را خواهم نوشت.
و اما امسال، امسال اومدم تا با توکل بر خدا و مدد و همکاری خانم رنجکش بزرگوار که جا داره ازایشون تشکر و قدردانی ویژه داشته باشم، بابت اعتمادشون و همراهی ایشون با بنده و همچنین همکاری دوستان و همکارانی که همچون خواهر و دوستی صمیمی کنارم هستند ، سالی متفاوت با آنچه که تاکنون بوده را به تصویر بکشم.
ممنونم از انرژی مثبت ها و مهر و محبت بی دریغ شما دوستان عزیزهمراهم.
باتشکر از توجه شما

سحر درویشی ، آموزگاری از تبار باران


برای دانلود کیلیپ روز اول بر روی عکس زیر ضربه بزنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 10:37 ب.ظ http://lovingclass.ir/

خواستم گلواژه ی نام تو را (ای معلم) تفسیر کنم
امّا ناگهان سروش باطنی بر من بانگ زد که :
چگونه قادرخواهی بود
زیباترین و مقدّس ترین نام را معنا کنی؟
تو در زمین و عظمت نام او در آسمان
و من ماندم ...
سلام و صد سلام چقدر دور بودم از وبلاگ های عزیزان
گفتم شاید هنوز فعالیتی باشد
سراغ خاطرات را گرفتم و به دنبال خود در اتاق درس یاسین
تیتر اول وبلاگ تاریخ سال 92 بود
آهی بر دل که معلم خوب ما کجاست؟
اما در پست بعدی در مهر 98 با گل دختران سرزمینم مواجه شدم!
و هزاران شکر که معلم مهربان و پر تلاش ما هست ...
اگر چه عزیزان معلم همیشه هستند ... خدا را شکر

برقرار ومانا باشید استاد گرانقدر.
این روزها به دلیل مشغله زیاد، نمیرسم که وبلاگ رو به روزرسانی کنم.
امسال در اینستاگرام پیجی دارم و کارها و فعالیت ها رو به ثبت می رسونم.
@darvishi.panjom
پیج کاری بنده در اینستاگرام هست و کانالی در واتساپ هم دارم که فعالیت‌های تدریس رو در اونجا پی میگیرم.
متاسفانه سرعت پایین آپلود در سایتها، انگیزه ام رو برای به روز رسانی وبلاگ گرفته.

به هرحال بسیار خوشحالم از مهر و لطف شما.
سلامت و شاد باشید در پناه ایزدمنان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد