همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

فرزندان ایرانیم ...

ما گلهای خندانیم

ما گلهای خندانیم

فرزندان ایرانیم
ایران پاک خود را

مانند جان می دانیم
ما باید دانا باشیم

هوشیار و بینا باشیم
از بهر حفظ ایران

باید توانا باشیم
آباد باشی ای ایران

آزاد باشی ای ایران
از ما فرزندان خود

دلشاد باش ای ایران

سلام سلام بچه ها

سلام سلام بچه ها
سلام سلام غنچه ها
سلام کنید که سلام
سلامتی میاره
سلام به شاخه گل
میون سبزه زاره
سلام کنید که سلام
سلامتی میاره
سلام به آسمونه
با یک سبد ستاره
سلام به اون صورت
قشنگ ایرونی تون
سلام به اون دلهای
پر از مهربونیتون
سلام سلام صد سلام
ای بچه های ایران
سلام به اون صورت
قشنگ ایرونی تون

ماه عشق...

تو این پست می خوام سه تا از عکس هایی رو که تو ماه محرم از بچه ها گرفتم بذارم.  

به خاطر این روزها بچه ها شور و شوق زیادی داشتن . تو ی مداحی هایی که براشون میذاشتم از همه بیشتر دوزده تا گل سرخ رو دوست داشتن که خوب هم حفظش کرده بودن. 

فیلمشو میذارم میبینید. 

عکس ها رو تو ادامه مطلب ببینید.

ادامه مطلب ...

بازدید از موزه

توی کتاب اجتماعی کلاس سوم درسی با عنوان بازدید از موزه داریم واسه همین تصمیم گرفتیم برای آشنایی کامل بچه ها با این مکان و تاریخچه مملکتمون از موزه ای که در شهرمون است بازدید داشته باشیم که از قضای روزگار روزی رو که ما انتخاب کرده بودیم هوا حسابی سرد و بارونی بود و ما فقط از محیط داخل موزه بازدید کردیم و  نتونستیم وسایل و ادوات جنگی ای رو که تو محوطه بیرونی کاخ بود رو ببینیم. وفقط تو آلاچیق چند تا عکس گرفتیم. 

وقتی هم که برگشتیم مدرسه با پولی که بچه ها گذاشته بودن رفتم براشون خوراکی خریدم و دور هم مشغول خوردن شدن و خیلی از این با هم بودنشون لذت بردن. 

ازطرفی هم از بازدیدشون اطلاعات زیادی به دست آورده بودن که با هیجان خاصی راجع به اون صحبت می کردن.

به هر حال بلزدید خیلی خوبی بود. 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب برید .

ادامه مطلب ...

سلام....

سلام به همه .  

من دیروز داشتم عکس ها رو مرتب می کردم که امروز بذارمشون تو وبلاگ ‌یه دفعه یادم اومد که ما از جشن شب یلدا و هفت سین کلاسمون فقط فیلم داریم وحتی یه عکس هم نداریم . خیلی ناراحت شدم که چرا عکس نگرفتم .  

به هر حال فقط فیلمش هست و من هم فیلمش رو براتون (به زودی) می ذارم. 

به خاطر کیفیت پایین عکس ها باز هم معذرت می خوام چون کیفیت دوربین موبایلم از این بهتر نیست.  

به خاطر یه اشتباه کوچولو مجبور شدم عکس های مربوط به کاردستی رو پاک کنم . ببخشید.

دوستون دارم خیلی زیاد . مراقب خودتون باشید .

!!!!!!!!!

بقیه برای بعد باید برم !!!!!!

سلام

سلام. یک سال از با هم بودن گذشت . و حالا با وجود وقت آزاد تصمیم گرفتم لحظه هایی از با هم بودنمون رو که ثبت کردم اینجا بذارم تا مروری باشه بر خاطراتمون .