همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

دهه ی شصتی ها

همه ی اون هایی که سن و سالشون مربوط به دهه ی شصت (کمی کوچک تر یا بزرگ تر) می شه ، دوران کودکی هاشون پر از خاطرات جورواجور بوده . بخشی از این خاطرات مربوط به کارتون هاست . 

دوستان این کارتون ها رو یادتونه ؟؟؟

من که به شخصه خیلی کارتون دوست داشتم و بیننده بیش ترشون بودم . 

الان هم همین طور ؛ سعی می کنم تا زمانی رو به دیدن کارتون های بچگانه اختصاص بدم . 

به نظرم اگر از دنیای کودکانه فاصله بگیریم ، اون وقت نمی تونیم بچه ها رو درک کنیم . و در نتیجه هر صحبت ما با بچه ها در مورد خوب یا بد بودن بعضی از کارتون ها و یا بازی های رایانه ای بی نتیجه خواهد بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

من هم کارتون دوست دارم
از کارتون هاچ زنبور عسل و پینوکیو لذت نمی بردم حتی منو خیلی عصبانی می کرد چون هاچ به مامانش نمی رسید و پینوکیو هم همش گول می خورد و حرص آدمو در میاورد . سند باد هم خیلی دلچسب نبود اما یوگی و دوستان و دکتر ارنست و بچه های مدسه ی والت دوست داشتنی بودند . پلنگ صورتی هم بامزه است .
بابا لنگ دراز هم خیلی جالب بود .
اگه بخوام اسم ببرم که خیلی میشه ...
دلم برای خاطرات کودکی تنگ می شه ...
کارتون های فعلی هم مثلا با رشد فکری بچه ها و همراه با رشد تکنولوژی پیش رفته است !! ولی هیجانات نادرست و تخیلات عجیب و غریب و بیش از اندازه و جنگ و دعوا و خشونت بسیار زیاد اونها آثار مخرب زیادی رو به وجود آورده اند و اصلا دوست داشتنی نیستند .

سلام . کاملا با شما موافقم .

زهره پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.dena-zagros.blogsky.com

سلام دوست من

ممنون از نظرتون. بله حتما خیری هست،که بدون بیمه این همه سال فقط معلم باشیم.
البته خیرش برای من معلوم شد.خیرش این بودش که توی محیط آموزشگاه ، من با کار دیگری آشنا شدم.و برام دری باز شد که تونستم به عنوان کارمند، در یک اداره البته تحت عنوان نیروی پیمانی، مشغول بشم. با بیمه تکمیلی و درمان.حدودا 2 ماه میشه.

با اجازه ت من هم عاشق این کارتونها بودم و هستم. پینوکیو ، رامکال،واتو واتو،سند باد، نیکو، ولی از هاچ همیشه دلم میگرفت.از نل هم همینطور. دختری به نام نل.

توجه کردی همه کارتونهای دوران ما ، مادر نداشتن؟ همه دنبال مادرشون بودن.

سلام . ممنونم از حضور شما . و انشاءالله در زندگیتون همیشه درهای حکمت الهی به روی شما باز باشه . خوشحالم که به موقعیت های بهتر رسیدید.
در مورد کارتون ها هم حق با شماست . یک کمبودی وجود داشت . اما کارتون های الان چی ؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد