همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

خبر ، خبر ...

خبر دارم ، خبر . خبر دارم خبر 
همه بیایید میدان شهر 
بله . خبر دارم . چه خبری ؟
می گم الان .
به پسرها قول داده بودم  که در تابستون با اولیاشون هماهنگ کنم و حداقل یک بار دور هم جمع بشیم .
حالا الوعده وفا .
یکشنبه ، شانزدهم تیر ، ساعت 30 : 17 ، جلوی سینما هلال احمر انشاءالله شما رو می بینم . 
بعد با هم به بلوار خواهیم رفت .
امیدوارم بعد ازظهر خوبی رو با هم داشته باشیم . 
من که بی صبرانه منتظرم تا بعد یک ماه دوباره ، شما رو ببینم .
نظرات 2 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

ببینم بالاخره جلوی سینما هلال احمر شلوغ شد یا نه ؟

سلام . بله یه چندتایی از بچه ها به همراه مادرهاشون اومدند . بعضی ها هم براشون کار پیش اومده بود .
جای شما خیلی خالی بود . عکس ها رو به زودی می ذارم .

کلاس دوست داشتنی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

ببخشید بلیت نبود ما هم بیاییم .
بستنی یادتون نره ! مال من قیفی وانیلی باشه !!!

به روی چشم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد