همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

سوال و جواب

سلام . یکی از دوستان در قسمت نظرها سوالی از من پرسیده اند . متاسفانه نشانی ای که برای من گذاشته اند لود نشد تا جوابشون رو بدم. 

به همین علت همین جا هم سوال و هم جواب رو می نویسم تا در صورت مراجعه جوابشون رو ببینند. 

سوال : قسمت درباره ی وبلاگ با این که در قسمت کدهای قالب وجود دارد فعال نیست . چه کنیم که فعال باشد؟ 

جواب : من خودم هم تا دیروز همین مشکل رو داشتم تا به کمک یکی از دوستان این مساله برطرف شد.  

به این شکل که در قسمت تنظیمات کاربر اگر برای خود عکسی را انتخاب کنید این آیتم در وبلاگ فعال می شود و در قسمت درباره ی من می توانید متن دلخواه خود را وارد نمایید. 

امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد