همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

دانش آموز برتر هفته ی سوم اسفند ۱۳۹۱

تصمیم دارم برای هفته ی گذشته هم دو نفر از پسرهای گلم رو معرفی کنم.  

آقای عرشیا پورشعبان و آقای محمدرضا عبدی.  

دلیلش رو خود آقا پسرها می دونند.  

امیدوارم همیشه با هم دوست باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرحان سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.shaer-2nya.blogfa.com

خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم!

دلم براتون تنگ شده . برای اومدن به مدرسه لحظه شماری میکنم.

ای جان دلم.پسر گلم منم خیییییلللللللللییییییی دلم واستون تنگ شده. انشاءالله شنبه می بینمتون.

عرشیا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

مرسی مرسی مرسی مرسی!!!!
خیلی خیلی ممنونم.
دوستون دارم.

من هم دوست دارم پسر گلم.دلم براتون یه ذره شده.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد