همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

جای همه خالی

امروز جای همه ی دوستان تو باشگاه خالی بود. 

واقعا به همه ی ما خوش گذشت. وقتی با بچه ها هستی و بازی رو از نگاه اون ها می بینی واقعا لحظاتت لذت بخشه.  

امروز در ابتدا بچه ها به ۴ تیم تقسیم شدند و فوتبال بازی کردند و من هم ازشون عکس گرفتم ( کاریه که از دستمون بر می یاد ) بعد از ۱ ساعت فوتبال شرو ع کردیم به وسطی بازی کردن . نمی دونید چه شور و حالی وجود داشت . بعضی از این ولوله ها رو مگه می شد زد !  

البته از بازی وسطی عکس نگرفتم .  

خلاصه این که بعد از کلی شوخی و خنده با دل خوش و لب خندون برگشتیم مدرسه .  

 

این هم عکس ها   

 نرمش 

 

 

 

 

و حالا فوتبال و فوتبالست های کوچک من

 

 

 

  

 

 

 

  

 

وقتی که برگشتیم . آرین گفت خانم از من عکس بگیرید و تو وبلاگ بذارید و بنویسید بهترین وسطی باز کلاس. البته همه ی پسرهای ما بهترین هستند . خلاصه عکس رو گرفتیم و اینجا  

می ذاریم. بقیه هم که حس خوش تیپی بهشون دست داده بود اومدن جلو دوربین . کاری نداشتی من تا یه ساعت بعدش باید از این پسرا همین طوری عکس می گرفتم. که شانس آوردیم زمان رفتن به خونه فرا رسید. 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
عرشیا پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

تیم ملّی رو خوب اومدی . تیم ملّی 4 نفره

ارین عزیزی شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

ورزشکاران تیم ملی ایران.

ارین عزیزی شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام خانم.به من که خیلی خوش گذشت.شما چی.

[ بدون نام ] جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ

چه عالی
اگه من اون جا بودم چقدر گل می خوردم از شما !!!!!!

عرشیا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.hamshagerdi.blogsky.com

واقعا خیلی خیلی خوش گذذذذذذذذذذذشتتتتتتتتت

خدا رو شکر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد