همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

هوووووووورررررررررااااااااااا

خلاصه بعد از ۶ هفته بدقولی ( که خداییش تقصیر من نبود ) قراره فردا اگر زنده موندم و اتفاق خاصی هم نیافته و مسابقه ای و جلسه ای و کار اداری در کار نباشه با بچه ها برم باشگاه. 

هووووووووورررررررررررررراااااااااااا 

حالا تا خدا چی بخواد .   

راستی سبزی های ما هم خوب هستند و ما هر روز شاهد رشدشون هستیم. 

و همچنین منتظر نون و پنیر و سبزی. 

نظرات 5 + ارسال نظر
ارین عزیزی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

من که حساب فرحان رسیدم.شما دارین حساب فرحان می رسین من هم می خوام حسابشو برسم. اخه جونش نرمه.ببخشید.

عرشیا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.hamshagerdi.blogsky.com

من دلم می خواد بازم بازی کنیم و حساب فرحانو برسیم !!!!!!!

یه کم باید صبر کنی . تا امتحانات تموم بشه .

فرحان دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

خیلی خوش گذشت .
کی می خواد منو بزنه!!!!!!!!

حساب تو رو که رسیدیم!!!!!

کلاس دوست داشتنی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

مواظب دست و بالتون باشین ها ...
باید یه صدقه ای برای فردا بدیم
خدا به خیر کنه !!!!
البته خانم معلم ما خیلی شجاع و ورزشکار هستن ولی از این بچه ها نگرانیم !

خدا رو شکر به خیر گذشت!!!

عرشیا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.hamshagerdi.blogsky.com

واقا هورا اخجانننننننننننننننننننن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد