همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

برای شما که خود فرشته اید ...

من به پسرهای گلم افتخار می کنم و از صمیم قلبم دوستشون دارم.می دونید چرا ؟  

چون خیلی با معرفتند و همیشه به فکر من هستند . اگر زمانی خسته و یا ناراحت باشم به من کمک می کنند و من رو درک می کنند. 

با این که من معلم سخت گیر و جدی ای هستم - بچه ها من رو درک کردند و به راحتی به قول و قرارهامون پای بندند. و من هم با همه ی وجود سعی می کنم تا کلاسی پر از تجربه های خوب داشته باشم و ساعاتی رو که در کنار هم هستیم به معنای واقعی زندگی کنیم. 

امیدوارم عزیزهای دلم همیشه و در همه حال سلامت و پیروز و شاداب باشند ومن شاهد موفقیت های اون ها باشم .  

دوستون دارم خیلی زییییییییییییییاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ارین عزیزی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

ما هم شما را دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت داریم

ممنون گلم

عرشیا پورشعبان چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.hamshagerdi.blogsky.com

خواهش میکنم لطف دارید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد