همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

تولدانه

توی این مدت که گذشت . تولد سه تا از پسرهای گلم بود که برای دوستانشون شیرینی و شکلات آوردند. 

من و بقیه بچه ها براشون آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم .   

محمد امین 

 

 

 

مهیار  

 

 

 

 

  

آریان  

 

  

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
عرشیا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.hamshagerdi.blogsky.com

تولد هرسه تاشون مبارک باد . امید وارم صدساله بشن

ارین عزیزی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

من همه عکس را دوست دارم

aryan چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

من همه عکس را دوست دارم

mohmmadreza abdi سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

انشاء الله هر سه تا صد ساله شوند

کلاس دوست داشتنی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

تولد مبارک
جای من خالی
سهم من کجا ست ؟!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد