همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

اظهار هم دردی

به نام خدای جان و خرد 

به نام خدایی که زندگی ما در دست اوست

همون طور که می دونید امروز خبر ناراحت کننده ای رو شنیدیم که باعث شد قلب همه ی ما بلرزه. بله آقای نباتی شغل مدیر دوست داشتنی مدرسه از بین ما رفتند. و من از شما می خوام که همه با هم برای شادی روحشون دعا کنیم و از خدا براشون طلب مغفرت داشته باشیم. 

من از طرف خودم به همه ی اون هایی که آقای نباتی شغل رو دوست داشتند و همچنین به خانواده ی عزیزشون تسلیت می گم و از خدا برای این عزیزان آرزوی صبر دارم. 

به هر حال فردا مراسم تدفین ایشون برگزار میشه و به همین علت مدرسه تعطیله. 

بچه ها دعا یادتون نره. 

روحش شاد 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
عرشیا شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.hamshagerdi.blogsky.com

با این حرفت موافقم

ارین عزیزی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ

مرددرست کاری بود

فرحان یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

من هم اقای نباتی شغل را دوست داشتم .روحش شاد..........................

عرشیا دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

روحش شاد و گرامی باد

ارامش جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://allameh40.blogfa.com

من هم برای شادی روحش صلوات می فرستم. الهم صل علی محمد و ال محمد

کلاس دوست داشتنی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ

خدا روحشون رو شاد کنه و اعمال خیرشون رو بپذیره ! به همه ی شما تسلیت می گم .

از لطف شما ممنونیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد