همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

هنر نقاشی و کلاژ

زنگ هنر بچه ها با معلم هنرشون هستند و من هم گه گاهی کارهاشون رو می بینم . روز چهارشنبه ساعت آخر بچه ها هنر داشتند و قرار بود کاردستی درست کنند با خودشون مقوا و چسب و یک قطعه عکس و ... آورده بودند البته طبق معمول بعضی ها هم یادشون رفته بود بیارن که اولیاشون زحمتش رو کشیدند. به هرحال ساعت آخر شد و زنگ هنر هم تموم شد .بعد از رفتن بچه ها من یه سر رفتم کلاس . چشمتون روز بد نبینه . انگار که زلزله اون هم نه یکی - دو ریشتر بلکه هزار ریشتری اومده بود . 

 واقعا شرمنده شدم که بچه ها هنوز یاد نگرفتند به محیط اطرافشون و محل کارشون دقت کنند و مواظب پاکیزگیش باشند. روی میز خودم رو مرتب کردم و به بقیه کلاس دست نزدم و از آقای قنبرزاد خواستم کلاس رو تمیز کنه و البته با کلی عذرخواهی (واقعا شرمنده شدم‌) 

البته یادم رفت از اون صحنه ها عکس بگیرم تا اینجا قرار بدم  و درس عبرتی بشه برای سایرین. 

ولی قول میدم اگر زنده بودم شنبه این مسائل رو با بچه ها حل کنم.  

(باید یه جریمه ای بشن . بنا به قانون کلاس )  

اصل ماجرا یادم رفت . آقا آروین گل چهارشنبه صبح کار جلسه ی قبلیش رو به من نشون داد من هم که خیلی خوشم اومده بود ازش عکس گرفتم . 

دستت درد نکنه آروین جان 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

افرین آروین عزیز خیلی قشنگه !
کاش نزدیک بودم و یه هدیه ی قشنگ بهت
می دادم .
فعلاً یه آدرس از یه خانم معلم پر تلاش در زمینه ی کاردستی برای خانم معلم خودتون و خانم هنر میفرستم که برای همه ی شما بدرد می خوره ، شاید هم تا حالا سری به این جا زده اید :
http://bandarstudents.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد