همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

آقا جونم سلام

خوش آمدی رضا جان ، جانم فدا نمایم / تبریک من پذیــری ، باشد همین دوایم

از جان تو را بخوانم ، خوشبو شود دهانم  / لطفی نما رضا جان ، تا من به کعبه آیم  

 

 

 

 

آقا جونم سلام. سلام به اون صفا و کرمت ، قربون کبوترهای حرمت.

قلب من برای زیارتت مثل همون کبوترهات پرپر می زنه.

آقا جونم من نه آرزوهای بزرگ دارم و نه ازت می خوام که گره از مشکلاتم وا کنی ، فقط می خوام بهت بگم میلادت مبارک ، مبارک .

همه میگن آقای غریب ولی شما که غریب نیستی ، نمیگم به خاطر زائرهای حرمت ؛ نه ، به خاطر اینکه خدا رو شناختید و بودن با خدا رو حس کردید ؛ این ما هستیم که غریبیم ، خدا رو تنها تو مشکلات یاد میکنیم ، هنوز به حضور خدا تو لحظه لحظه ی زندگیمون ایمان نیاوردیم . آقا جون دعامون کنید تا به حضور خدا تو ثانیه های زندگیمون ایمان بیاریم.

خدا جونم به حق میلاد یکی از بهترین بنده هات ، سرورمون آقا امام رضا (ع) راه درست رو به ما نشون بده ، دستمون رو بگیر ، خدا جونم کمکمون کن تا در هیچ لحظه از زندگیمون فراموشت نکنیم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

الهی آمین !
زیارت قبول خانم معلم مهربون ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد