همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

سلام به همه

سلام به همه دوستان و عزیزان . خیلی وقت هست که مطلب جدیدی نذاشتم و البته عذر میخواهم از همه . 

کمی سرم شلوغ بوده و هست . قول میدهم به زودی جبران کنم .

در این مدت غیبتم ، ما در مدرسه و اتاق درس یاسین برنامه های زیادی داشتیم ؛ به مرور تک تک آن ها را عنوان خواهم کرد .

مثل جشن روز معلم و معرفی برترین های مسابقات ورزشی ، انتخاب کتاب داستان برتر در اتاق درس یاسین ، داستان نویسی گروهی و برنامه های دیگر که انشاءالله به زودی کاملا توضیح می دهم .

نظرات 2 + ارسال نظر
گلستان دانش پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:50 ب.ظ http://maleki261.blogfa.com

[گل]*•.¸.•*`*•¸•*´✿✿http://maleki261.blogfa.com ✿✿ *•.¸*`*•[گل]

•۩▓۩►♥•۩▓۩►♥*•۩▓ ♥گلستـــــــان دانش♥•۩▓۩►♥•۩▓۩►♥*•۩▓


*⊰✿  ★  *⊰✿ میلاد امام زمان برهمگان مبارک *⊰✿  ★  *⊰✿

مولایم !


دلم هر لحظه برای ورود تو لحظه شماری می کند و حنجره ام تو را فریاد می زند، تو که تجلی عشقی.قنوتم را طولانی می کنم تا تو نیمه شبی برای آن دعا کنی.



کوچه های غریب بی کسی را آب و جارو می کنم تا تو صبحی زود از آن کوچه عبور کنی.


مولایم …!بی تو دفتر دلمان پر است از مشق های انتظار و من با دلم می خواهم آن روز که

می آیی زیباترین مدال ایثار را تقدیم نگاه تو کنم.


*⊰✿  ★  *⊰✿ میلاد امام زمان برهمگان مبارک *⊰✿  ★  *⊰✿


•۩▓۩►♥•۩▓۩►♥*•۩▓ ♥گلستـــــــان دانش♥•۩▓۩►♥•۩▓۩►♥*•۩▓

[گل]*•.¸.•*`*•¸•*´✿✿http://maleki261.blogfa.com ✿✿ *•.¸*`*•[گل]

متشکرم . عید میلاد بر شما هم مبارک .

گلستان دانش دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ب.ظ http://maleki261.blogfa.com

بُرَید عِجلی می‌گوید:


«در محضر امام باقر علیه السلام بودم. مسافری از خراسان که آن راه دور را پیاده طی کرده بود به حضور امام شرفیاب شد.

پاهایش را که از کفش درآورد شکافته شده و ترک برداشته بود. گفت: به خدا سوگند من را نیاورد از آنجا که آمدم مگر دوستی شما اهل البیت.



امام فرمود: به خدا قسم اگر سنگی ما را دوست بدارد، خداوند آن را با ما محشور کند و قرین گرداند «وَ هَلِ الدّینُ الَّا الْحُبُ‌» آیا دین چیزی غیر از دوستی است؟»

سلام بزرگوار منتظر دیدارتان با پست استاد شهید مطهری هستم مرا از نظر سبزتان بهره مند نمایید..

سلام خدمت شما همکار عزیز و گرانقدر .
چشم . حتما خواهم آمد .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد