همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

ماجراهای من و بچه ها

امروز خلاصه بعد از دو هفته تعطیلات به مدرسه رفتیم و همه دور هم بودیم . و خدا رو شکر بچه ها در این مدت به درس هاشون رسیدگی کرده بودند و همه آماده برای جبران روزهای گذشته . امیدوارم این آمادگی به همین شکل ادامه داشته باشه و ما رو ناامید نکنند . انشاءالله


اما دو هفته قبل قرار بود یک آزمون عملکردی ریاضی در کلاس برگزار بشه که نشد و امروز این کار رو انجام دادیم ؛ پسرها به خوبی از عهده کار براومدن . 

یه تعدادی هم باید یاد بگیرند که چه طور وسایلشون رو با دیگران تقسیم کنند و به عبارتی دوستانشان را یاری بدهند .


از انجام دادن کار توسط بچه ها هم عکس گرفتم که در ادامه مطلب می تونید عکس ها رو ببینید .



 

 





نظرات 3 + ارسال نظر
ایلیا محسن پور جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

طرح خوبی بود و من و بچه ها خلاقیتمان را نشان دادیم.از شما برای اجرای این طرح ممنونم.

*****---safayedostan---***** جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ق.ظ http://dostebasafa.blogfa.com/

سلام.عجب زبلن .یکیشون داره تقلب میکنه .از روبرگه اون یکی می بینه.:

نه تقلب نبود . این یک آزمون عملکردی بود و به رنگ آمیزی ها و طرح پازل هاشون نگاه می کنند .
اگر قرار بر تقلب بود اون وقت من معلم کجا بودم پس ؟

جوانمردی دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ http://goolestaneealmvdanesh.mihanblog.com

دوست عزیز سلام . از اینکه به وبلاگ من سرزدید ، بسیار سپاس گزارم. وباز هم سپاسگزارم که مطلب دایره های اقلیدسی را در وبلاگتان قرار دادید.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد