همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

توفیق اجباری..

سلام . من که دیگه از این تعطیلات (توفیق اجباری) خسته شدم . اینکه استراحت چند روزه ای داشتیم خوب بود اما وقتی به عقب موندگی ها و جبران اون ها فکر می کنم واقعا خسته میشم!

نظرات 2 + ارسال نظر
افرا سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ http://happysport.mihanblog.com/

سلام ممنون از اینکه لینم کردید. شما هم با افتخار لینک شدید

ممنون .

پارسا مکارى یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

من هم همین طور.اما من ازاین تعتیلات استفاده هم کردم وتمام در
س ها رادوره کردم و اماده براى امدن به مدرسه هستم .به امید دیدار

آفرین به تو پسر گلم که قدر فرصت ها و موقعیت ها رو می دونی .
من به تو افتخار می کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد