همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

فصل درو

یکی از فعالیت های اقتصادی در گیلان نشا برنج است که مراحل کاشت ، داشت و برداشت آن بسیار سخت و پُر زحمت است . به عبارتی می توان به جای لغت برنج از به رنج استفاده کرد .

این روزها شالیکاران گیلانی مشغول دروی محصولات خود هستند که ناگفته نماند با اوضاع جوی این اخیر خسارت های بسیاری دیده اند . به هر حال امیدواریم که خدا به این عزیزان توفیق و طول عمر با عزت عنایت بفرماید .

تصاویری از دروی محصولات در یکی از روستاهای بندرانزلی 





منبع : سایت روستای کرکان بندرانزلی

نظرات 5 + ارسال نظر
کرکان شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ http://karkan.ir

ممنون جالب بود

کلاس دوست داشتنی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

من شالیکاران را خیلی دوست دارم و از کودکی احساس خوب عجیبی نسبت به اونا دارم .

افراد زحمت کش ، همیشه دوست داشتنی هستند .

کلاس دوست داشتنی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

دست تک تک شالیکاران را می بوسیم .
برکت خدا نصیبتان
سلامتی وجودتان

آمین

مغاناجیران شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.moghantarbiyat.blogfa.com

کسی هست شانه هایش را، به من قرض بدهد، تا یک دل سیر گریه کنم؟
بدون هیچ حرف، ... و سوال وجواب و دلداری ونصیحتی؟؟؟
-------------------------------------
سلام.
آپم و منتظر حضور گرمتون تو وبلاگم هستم

جانا سخن از زبان ما می گویی

گروهی از بچه های کام به کام جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ http://combecom.com/

وبلاگ نویس عزیز سلام
سایت کام به کام در نظر دارد با تعدادی از وبلاگ ها تبادل لینک کند در این راستا از شما وبلاگ نویس عزیز دعوت می شود اگر مایل بودید ما را با نام سایتی متفاوت در پهنای وب لینک کنید
www.combecom.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد