همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

اردو

و اما روز شیرین اردو . این روز پر از شادی و خاطره برای بچه ها و همچنین ما بزرگترهاست .



بقیه در ادامه مطلب

  














آقای طلوع آذر (دبیر ورزش) و بچه های کوچولوی پیش دبستان ما در حال انجام بازی کلاغ پر





کفشدوزک کوچولو 



من و بچه ها


نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا مکارى زاده پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام خانم درویشى.امید وارم هر جا که هستید شاد و سلامت باشید.ممنون از این که عکس من و هم کلاسى هایم را توى وبلاگتان گذاشتید.ما مدیون زحمات شما در یک سال تحصیلى هستیم و بودیم.به امید دیدارى دوباره. از طرف من و تمام بچه هاى کلاس ششم سال٩٤-٩٣

سلام به پارسای گلم ، پسر مودب و نمونه .
خواهش میکنم گل پسر .
من از رشد و بالندگی شما به نحو احسن ، لذت می برم .
درپناه خداوند متعال و درکنار خانواده محترم و دوستانت پیروز و جاوید باشی و برقرار.

کلاس دوست داشتنی یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ

چه خوش بود ایّامی که گذشت ....
خدا پشت و پناه همه تون

زنده باشید جناب آقای واعظی بزرگوار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد