همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

خبرهای جدید کلاس ما

سلام . 

در این دو هفته بعد از تعطیلات سال نو خبرها و فعالیت های ما در کلاس زیاد بوده . 

چند تایی رو نام می برم ؛ یکی از کارهای ما اینه که هر کدوم از پسرها به نوبت (از رو شماره کلاسی) هر روز با یک بیت شعر در کلاس حاضر میشه و پس از نوشتنش بر روی تخته ، شعرش رو برای کلاس می خونه و تا جایی که می تونه شعر رو معنی می کنه و مورد استفاده اون رو هم میگه (بعضی شعرها در زمان و موارد خاص ، مثل ضرب المثل ها بیان میشن . ) 

این کار رو همه دوست دارن و بدون هیچ دردسری در حال انجام هست . (خدا رو شکر)

فعالیت بعدی درست کردن یک کتاب داستان هست . البته این کتاب داستان هدف های رفتاری در سه عنوان درسی رو در نظر داره . 

موضوع داستان در خصوص ایثار و فداکاریست (مربوط به مدنی) ، داستان رو خود دانش آموز نوشته و نگارشش پای خودش بوده (با اهداف نگارشی ، بنویسیم) و نهایتا صفحه آرایی ، طراحی جلد و خلاقیت لازم برای ارائه یک کتاب داستان خوب (اهداف درس هنر) .

تا فردا همه بچه ها کتاب هاشون رو تحویل میدن و بعد از یک بررسی مفصل از بین تمام کتاب ها 5 یا 3 تا از اون ها رو انتخاب می کنم (این تعداد باید انتظارات لازم رو برآورده کرده باشند) و در کلاس پس از بازخوانی توسط خود پسرها امتیازدهی انجام میشه و نهایتا با توجه به میانگین امتیازها ، کتاب داستانی که بیشترین امتیاز رو داره برنده خواهد بود .

البته متن کتاب برنده در وبلاگ ثبت خواهد شد و در صورت امکان عکس هایی هم خواهد داشت و همچنین شخص برنده جایزه ای به رسم یادبود دریافت خواهد کرد .

اتفاق دیگه هم مربوط به مسابقات ورزشی درون مدرسه هست که بچه ها در گروه های مختلف ورزشی ثبت نام کردند و مشغول رقابت هستند که امیدواریم پسرهای اتاق درس یاسین با لذت بردن از این فعالیت ها به پیروزی های دلچسب برسند و خدای نکرده با حسادت و ندونم کاری لذت این لحظات رو خراب نکنند . 


با آرزوی موفقیت برای همه پسرهای خوب اتاق درس یاسین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد