همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

چهار فصل

روز آخر ، تقریبا نصفی از بچه ها در کلاس بودن که بعد از حل تمرین های ریاضی ازشون خواستم تا یک نقاشی از چهارفصل برای من بکشند . 

بچه ها هم قبول کردن و مشغول به کار شدن . بعد از اتمام کار نقاشی های خیلی جالبی رو ازشون دیدم . هر کدوم از برگه ها ایده ای خاص رو با خودش داشت . و از همه مهم تر نامه ای بود که در پشت نقاشی ها برای من نوشتند .

دست گل پسرها درد نکنه .



 
 







نظرات 3 + ارسال نظر
پارسامکارى شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام خانم. عیدشمامبارک. باارض پوزش من وپدرم نتوانستم درسه روزاخرمدرسه حضور داسته باشم. ولى قول می دهم بعد از تعطیلات جبران کنم.

سلام عزیز دلم . اصلا ایراد نداره ؛ من از این وظیفه شناسی شما لذت می برم .
سال نو شما هم مبارک . امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی .

ایلیا محسن پور پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

خانم معلم عیدتان مبارک. انشاالله سال خوبی برایتان باشدو به همه آرزوهای زیبایتان برسیدو همیشه زندیگیتان بهار باشد. ممنون از این که این همه برای مازحمت میکشیدو به ما عشق می ورزید. happe new year

فدای تو پسر گلم . ممنون که به یاد ما بودی.
انشاءالله سال خوبی واسه همه ی شما گل پسرها و خانواده های عزیزتون باشه .

کلاس دوست داشتنی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

سال نو خانم معلم پر تلاش و همه ی بچه های گلشون
مبارک باشه !!
سال های خوب زندگی شون پر از سلامتی و خوبی

متشکرم . سال نو شما هم مبارک .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد