همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

هو الباقی

سلام . امروز برای من روز خوبی نبود .

صبح وقتی وارد مدرسه شدم با شنیدن خبری قلبم فشرده شد .

امروز خبر از دست دادن عزیزی رو به ما دادن که باور پَر کشیدنش برامون سخت و غیرقابل تصور بود .

آقای سفیدکار عزیز ، بزرگ ما و مدرسه از بینمون رفتند و ما را در غم نبودنشون تنها گذاشتند .

ایشون نه تنها مدیر و بزرگ ما بودند بلکه حق پدری به گردن تک تک ما داشتند . 

امروز وقتی در مدرسه قدم بر می داشتم ، چهره خندان ایشون مدام جلوی چشمم بود ؛ وای که چه قدر بچه ها رو دوست داشتند . من به شخصه دلم براشون خیلی تنگ میشه . زمان خداحافظی با ایشون واقعا سخت و دلگیر بود .





روحشون شاد ، انشاءالله .


بچه ها ، فاتحه برای شادی روح آقای سفیدکار عزیزمون فراموشتون نشه .


ما ، تمام همکاران حاضر در مدرسه طلوع فجر پسران بندر انزلی و دانش آموزان مدرسه از همین جا به خانواده محترم و بزرگوار آقای سفیدکار این ضایعه را تسلیت عرض می کنیم و از خدای بزرگ برای این عزیزان طلب صبر و سلامتی داریم .


و همچنین به نوبه خود از همین جا به دختر دردانه و عزیز آن مرحوم ، خانم سفیدکار عزیز تسلیت عرض می کنیم . 

نظرات 7 + ارسال نظر
ممد جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://mohammadreza-abdi.blogfa.com

روحش شاد ویادش گرامی باد

آمین.

ایلیا محسن پور پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

من ایشان را خیلی دوست داشتم.به شما و خانواده ی این بزرگوار تسلیت عرض می کنم.

رامین - پایه ی پنجم دبستان پاشایی انزلی چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ http://anzali-pashayi5.blogfa.com/

سلام .
«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام»
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت .
ضایعه درگذشت استاد سفید کار عزیز را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم . خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

آمین .

از هم دردی شما بی نهایت ممنونیم .

پارسا مکارى دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

تسلیت عرض مى کنم.

ممنون پسر گلم .

کلاس دوست داشتنی دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام
دلم فشرد
احساس کردم در کنار ایشون بودم .
رفتن ایشون برای ما سخته ولی انشاالله برای ایشون آسون و نزد خدا مقرب باشند .
خدا بیامرزد این همکار عزیز را .
به شما و عزیزان مدرسه تون تسلیت می گم .

سلام .
از همدردی شما ممنونم . ایشون برای ما خیلی عزیز بودن و هنوز هم عزیزند و در یاد و خاطر ما خواهند بود .
ایشون از خیرین مدرسه ساز بودند و مطمئنا نزد خدا عزیز هستند .

*****---safayedostan---***** دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ق.ظ http://dostebasafa.blogfa.com/

سلام.تسلیت عرض می کنم

ممنون . روحشون شاد .

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ق.ظ

سلام.روحشون شاد باشه انشاءالله .
تسلیت عرض می کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد