همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

تابلوی نمایش پروژه طراحی و ساخت

شما می توانید برای مشاهده مطالب مربوط به پروژه طراحی و ساخت به لینک زیر مراجعه بفرمائید :

تابلوی نمایش پروژه طراحی و ساخت

نظرات 8 + ارسال نظر
رامین کسرائی دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:30 ب.ظ

با عرض سلام و ادب حضور همکاران گرامی و تشکر از درج مطالب مفید علمی و تصاویر شما در مورد طرح جابر بن حیان -- بنده داور و مدرس و عضو کمیته کیفیت بخشی به طرح جابر بن حیان در استان کرمانشاه هستم . در صورت تمایل شما ، بنده مایل به اشتراک گذاشتن اطلاعات در این زمینه جهت استفاده از تجارب یکدیگر در بالابردن کیفیت طرح جابر بن حیان ، خوارزمی ،سازه های ماکارونی (دانش آموزی – دانشجویی ) و ساخت گلایدر هستم . ایمیل ramkasra@yahoo.com
تلفن همراه 09182771548 ((( رامین کسرائی )))
( دانش آموزان سراسر کشور جهت سوال در مورد طرح و راهنمایی در ساخت عملی می توانند تماس بگیرند )
شایان ذکراست اینجانب مدرس سخت افزار کامپیوتر - الکترونیک – رباتیک - سازه های هواپیمای بدون سرنشین دارای موتور پیستونی و الکتریکی ، گلایدر و رادیو کنترل آنها وساخت سوخت این سازه ها نیز هستم .

جلیل زاده جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام شما از کدام شاگرد بهتر رازی هستید

ما آقا پسر خوب زیاد داریم .

جلیل زاده یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام خانم درویشی
سایت واقعا قشنگی دارید من تمام مطالب شما را خواندم زیبای بود راستی من داستان پر فسور فضل الاه رضا را نفهمیدم چه بود














































با بود

ممنون . ایشان از چهره های برتر علمی کشورمان هستند .

جلیل زاده شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

من می دانم که شما مهربان هستید

ممنون.

هم کلاسی اقای واعظی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام خانم درویشی من جلیل زاده هستم من برای همه بچه های شما دعا می کنم در از مون ها موق باشند راستی در بچه های شما کی از همه زرنگ تر هست


شب بخیر خدا حا فظ

از لطف شما و همراهیتون ممنونم .
عقیده ما این است که پسرهای ما و همه ی بچه های خوب ایران باهوش و با استعدادن . اما بعضی ها در به کارگیری استعدادهاشون کمی سهل انگاری می کنند .
روزگار بر شما خوش

افخمی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

ممنون گفتید.

خواهش می کنم .

من هم کلاسی اقای واعظی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام خانم درویشی من محمد رضا جلیل زاده من میدانم که شما خانمدرویشی هستید چون افخمی به شما پیامک
زده بوده امید وارم که هر چه سریع تر با شما اشنا شوم




با تشکر محمد رضا جلیل زاده پا یان

سلام . من هم از آشنایی با بچه های خوب کلاس دوست داشتنی خوشحال می شوم .
دوستانی از سرزمین آفتاب .
قبلا آقای افخمی از من پرسیدند که ما در کدام مدرسه هستیم ؟ باید بگویم ما در استان گیلان ، دبستان غیرانتفاعی طلوع فجر پسران بندرانزلی هستیم .
با آرزوی موفقیت برای شما .

هم کلاسی اقای واعظی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام اقای درویشی من یونس افخمی هستم امسال در کلاس اقای واعظی درس میخانم. اقای واعظی به ما سایت کلاس دوست داشتنی را نام بردند من این سایت را خیلی دوست دارم من سایت شما را دیدم خیلی جالب بود من دوست دارم بیشتر با شما اشنا شوم

سلام بر شما جناب آقای افخمی . بنده از همراهی و آشنایی با شما بسیار خوش حالم .
اما بنده خانم درویشی هستم نه آقای درویشی .
مطمئنا از ملاقات مجدد شما خوش حال خواهم شد .
امیدوارم موفق باشید .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد