همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

کارنامه توصیفی پایه پنجم (ویرایش 92 - 91)

چند وقتیه که واسه تنظیم دفتر ثبت شاخص ها دنبال یک نمونه از کارنامه توصیفی پایه پنجم می گشتم . البته در فضای مجازی یک نمونه از سال های گذشته رو به دست آورده بودم اما نیاز به یک ویرایش جدید داشتم ؛ خلاصه بعد از کلی هفت خوان یک نمونه از این کارنامه (ویرایش سال گذشته) رو به لطف یک عزیز پیدا کردم .


فکر کنم این محتوا بتواند به خیلی از همکاران عزیز کمک کند و پاسخ سوالاتشان را با توجه به این کارنامه دریافت کنند . 

چون اسکنر در دسترس نداشتم ، محتوای اصلی کارنامه را تایپ کردم .


دوستان عزیز شما می توانید کارنامه توصیفی پایه پنجم را از اینجا دانلود نمائید . 

نظرات 2 + ارسال نظر
اشرف شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://bartari.blogfa.com

سلام کارنامه توصیفی ما ه بهمن وماه اسفند را لطفا برایم ارسال کنید.ممنون ازشما

با سلام خدمت شما دوست گرامی . بنده کارنامه ماهانه را به صورت ریز در اختیار اولیا و دانش آموز قرار نمی دهم بلکه کلی ارائه می شوند . نکات توصیفی را در هر درس به صورت چک لیست و برای خودم تنظیم می کنم که البته امکان دارد این نکات از دید شما متفاوت باشد .

کلاس دوست داشتنی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

چه زحمتی !!
ممنون از شما !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد