همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

شهر بارانی من

آب و هوای انزلی بعد از چند روز بارندگی و سرما.

این عکس رو امروز زمانی که از سر پل رد می شدم گرفتم. وقت کم بود نتونستم عکس بیش تری بگیرم!!!


نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad sam دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

Havay Anzali to payiz hamishe kharabe

من همین هوا رو دوست دارم.

کلاس دوست داشتنی شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام
فقط دل می سوزونید ؟
شما هم با این شهر قشنگتون !!!

سلام. شهر ما متعلق به شماست . مگه نه اینکه همه ی ایران سرای من است.

محمد رضا پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ http://mohammadreza-1381.blogfa.com

خانم امروز من شمارا دیدم که درحال عکس گرفتن بودید

خوبه. تو کجا بودی که من ندیدمت؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد