همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

کمی از خودت به من بده...

روز قسمت بود. خدا هستی را قسمت می کرد. خدا گفت : ( چیزی از من بخواهید هرچه باشد شما را خواهم داد. سهمتان را از هستی طلب کنید- زیرا خدا بسیار بخشنده است.) 

و هر که آمد چیزی خواست . یکی بالی برای پریدن و دیگری پایی برای دویدن . یکی جثه ای بزرگ خواست و آن یکی چشمانی تیز . یکی دریا را انتخاب کرد و یکی آسمان را .  

در این میان کرمی کوچک جلو آمد و به خدا گفت : (من چیز زیادی از این هستی نمی خواهم نه چشمانی تیز و نه جثه ای بزرگ و نه بالی و نه پایی نه آسمان و نه دریا. تنها کمی از خودت به من بده.)  

و خدا کمی نور به او داد . نام او کرم شب تاب شد. 

خدا گفت : ( آن که نوری با خود دارد بزرگ است حتی اگر به قدر ذره ای باشد. تو حالا همان خورشیدی که گاهی زیر برگی کوچک پنهان می شوی.) 

و رو به دیگران گفت : (کاش می دانستید که این کرم کوچک بهترین را خواست زیرا که از خدا جز خدا نباید نخواست.) 

هزاران سال است که او می تابد . روی دامن هستی می تابد. وقتی ستاره ای نیست چراغ کرم شب تاب روشن است و کسی نمی داند که این همان چراغی است که روزی خدا آن را به کرمی کوچک بخشیده است. 

عرفان نظر آهاری 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ســــــــارا بانــــو یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ http://sarabaanoo.blogsky

سلام
یه سوال داشتم میشه راهنمایی کنید منو؟
ببین اینجا تو وب شما یه قسمت داره برای درباره وبلاگ که میشه توش مطلبی نوشت اما من نمیدونم توی وب خودم چه طوری تنظیماتش رو انجام بدم که منم این قسمت درباره وبلاگ رو بتونم داشته باشم
چون توی قالبم هست اما وقتی قالب رو انتخاب میکنم نمیدونم باید کجای تنظیمات برم و این فیلد رو پر کنم.
همین الان منتظرم ممنون که میای و جواب میدین

سلام دوست عزیز.
متاسفانه نشانی ای که برای من گذاشته اید لود نمی شود.

محمد شاه بنده دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://dreamlylife.blogsky.com

سلام دوست عزیز موردی ندارد بابت درج مطلب
سایت شما را لینک میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد