همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

من و بچه ها

پسرهای ولوله ی من ، دیروز وقت رفتن کلی از خودشون ابراز احساسات نشون دادن .

تخته ی کلاس پر شده بود از خانم دوستت داریم.

خب ، من هم شما رو دوست دارم.

برای من این لحظات خیلی شیرین بوده و هست . مرورشون توی ذهنم من رو غرق شادی می کنه.

به جرات می تونم بگم : من خوش شانس ترین معلّم دنیا هستم.

چرا ؟

چون که با بهترین پسرهای دنیا لحظاتم رو سپری کردم .

امیدوارم همیشه سالم و شاداب باشید.

  

 

بقیه عکس ها رو در ادامه ی مطلب ببینید...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
اراد پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

کجایی من بی قرارم

اراد پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

خا خا خا خا نننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم

محمد شاه بنده دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://dreamlylife.blogsky.com

سلام خانم درویشی من ی پسرم ولی پسرا تو همین سن اینقد دوست داشتنین وپاک
ی سریشون بزرگ میشن شر میشن ی سری ناپاک ی سری افسرده ی ....
امیدوارم جوری اونارو تربیت کنید که برا ی عمر بس باشه
که من همچین معلم خانومی داشتم
موفق باشید

من و همه ی دوستان سعی می کنیم تا پسرها و دخترهایی رو تربیت کنیم که بتونند برای آینده خودشون درست تصمیم گیری کنند.
و تا حد ممکن از بدی ها دور باشند.
انشاءالله.

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ

چرا

چی چرا؟؟؟؟و شما ؟؟؟؟

vahid پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://vahid-tanha1370.blogfa.com

salam azizam vebe khobi dari be manam sar bezan nazar bede

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد