همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

گلی برای شما

و اما امروز پسرها برای من یه شگفتانه خیلی قشنگ داشتند .  

با چند شاخه گل و یه گلدون خیلی قشنگ محبتشون رو به من نشون دادند. ازشون بسیار متشکرم. 

 ( علی - محمدامین و آریان عزیزم از شما ممنونم.)

و این گل ها رو تقدیم می کنم به همه ی اون هایی که همدیگر رو دوست دارند.   

نظرات 4 + ارسال نظر
عرشیا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

چشم گرفتم.

عرشیا جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

ببخشید. من به علت سرماخوردگی نمی تونم روز شنبه_یعنی فردا _به مدرسه بیام. به احتمال زیاد روز دوشنبه میام.امید وارم که زودتر حالم خوب بشه.

انشاءالله که زود خوب میشی. فقط یادت باشه روز دوشنبه باید دلیل غیبت شما برای مدیریت مدرسه موجه بشه. و در ضمن تکالیف امروز رو از دوستانت بگیر.

عرشیا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

تو این تعطیلات دلم براتون تنگ میشه

منم دلم برات تنگ میشه عزیز دلم.

عرشیا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

من که خیلی دوستون دارم.

ممنون عزیزم.من هم تک تک شما رو بی نهایت دوست دارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد