همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

خاطرات ما ...

من علی آل سالکویه هستم . روزی من یک سئوال ریاضی را بلد نبودم و معلم ما در حال بررسی دفترهای ریاضی بود . دوستم آروین جعفری دید که من آن سئوال را بلد نیستم به من کمک کرد تا آن را جواب بدهم . من هم بعد به خانم گفتم . و همچنین از دوستم تشکر کردم .  

 

 

محمد رضا عبدی : یادش به خیر آقای نباتی شغل گاهی به شوخی ما را نیشگون می گرفت . خدا رحمتشان کند . روحشان شاد .  

 

 

نیما کریم آبادی : امروز زنگ اول وقتی داشتیم دفتر املاها رو می گرفتیم ؛ مبین کلمه ی آمبولانس رو اشتباه نوشته بود و دو تایی با هم خندیدیم. مبین بیش تر از همه خندید . (آبولانس !!!)

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد