همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

بابا آب داد ۱

چندی پیش یک دوست ایمیلی با موضوع زیر برای من فرستاد ، چند روزی است که به این ایمیل فکر می کنم . بهتر دیدم آن را با شما در میان بگذارم و نظراتتان را در این باره بدانم. خوش حال می شوم با من هم کاری کنید .

و اما مطلب :

می دانید اولین جمله ای که ما در اول دبستان یاد می گیریم چیست ؟

بابا آب داد ...

بابا نان داد ...

می دانید اولین جمله ای که انگلیسی ها در اول دبستان یاد می گیرند چیست ؟

من می توانم بخوانم و بنویسم ....

می دانید اولین جمله ای که ژاپنی ها در اول دبستان یاد می گیرند چیست ؟

من می توانم بدوم ....

و این است که ما همیشه ،چشممان دنبال دست پدر است و متوقع هستیم !

 

نظر شما چیست ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ارامش جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

بابا آب داد بابا نان داد یعنی بابا نفس داد بابا نیرو داد بابا انگیزه داد یعنی بابا در راس سیستم خانواده یعنی احترام گذاشتن یادمون بمونه یعنی بابا میتونه پس تو هم میتونی یعنی آرامش یعنی دلواپس نباش .....

صفورا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ http://safoora631.blogfa.com

به نام یزدان پاک .

سلام. این که در کتاب ما با کلمات بابا آب داد شروع می شود نه به خاطر این است که ما همیشه منتظریم تا دیگران به ما کمک کنند . بلکه به خاطر این است که این حرف ها برای یاد گیری راحت تر هستند و ما نمی توانیم برای شروع از حروفی شروع کنیم که نوشتن شان برای مبتدی سخت است .

چرا ما دوست داریم همش از ایران و ایرانی ایراد بگیریم ؟

سلام. از اینکه عقیده ی خود را بیان کردید بسیار ممنونم. من هم با این مطلب موافق نیستم. و در ابتدای متن نوشته ام که این موضوع را برای بیان عقیده ها نوشته ام.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد