همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

صندوق یاد خوبی ها

و اما صندوق یاد خوبی ها ، صندوقی که قرار شد خاطرات شیرین ، اتفاقات جالب و... رو بنویسیم و داخلش بذاریم .

تا هر چند وقت یه دفعه مطالب رو بردارم و بعد از مطالعه در وبلاگ قرار بدم.

دو تا از آقا پسرهای گلمون زحمت کشیدند و برای ما مطالبی رو نوشتند. ازشون متشکرم

من هم اون ها رو با ویرایش جزئی در فعل و فاعل نوشتم ، اما در اصل موضوع و مطلب دخل و تصرفی نداشتم.

آقا کامیار عزیز ، دو تا مطلب داشت با این عنوان :

1. خانم ناظم رو دوست دارم چون به ما موارد تربیتی رو تذکر میده و در اداره ی مدرسه بسیار دقیقه.

2. خانم معلم ما خوبه چون به ما درس میده. ( به خانم ناظم حسودیم میشه ها !!!! )

کامیار عزیزم از دقت نظر شما ممنونم . امیدوارم همیشه با این دقت به اطرافت توجه کنی .

و اما آقای نیمای دوست داشتنی :

در روز چهارشنبه 12 / 7 / 1391 من و فرحان و محمدامین سرود مواد جامد را خواندیم ، خیلی روز خوبی بود . به من که خیلی خوش گذشت ولی فرحان و محمدامین را نمی دانم. خلاصه این که خوش گذشت.

نیمای گلم خیلی خوش حالم که این فعالیت باعث شادی شما شد . امیدوارم در تمام لحظات زندگیت شاداب و سلامت باشی.

نظرات 2 + ارسال نظر
ارامش جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ http://allameh40.blogfa.com

سلام خانم شریفی عزیز. خوش به حالت. من عاشق پسر بچه هام. خوشحالم که تلاش می کنید بهترین باشید و امیدوارم بهترین بمانید. مراقب خودتون و شاگردانتون باشید.

سلام.بنده درویشی هستم .
ممنون که به ما سر زدید . از ابراز محبت شما بی نهایت سپاس گزاریم.

صفورا جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ http://raha631.blogfa.com

با اجازه شما را لینک کردم .البته در وب دانش آموزیم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد