همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

همشاگردی سلام

آغاز سال نو

با شادی و سرور

هم دوش و هم زبان

حرکت به سوی نور
آغاز مدرسه

فصل شکفتن است

هر زنگ مدرسه

بیداری من است
در دل دارم امید...بر لب دارم پیام
همشاگردی سلام....همشاگردی سلام
مهر از افق دمید

فصلی دگر رسید

فصل کلاس و درس

ما را دهد نوید
در دل دارم امید...بر لب دارم پیام
همشاگردی سلام...همشاگردی سلام
ای در کنار ما٬آموزگار ما

چون شمع روشنی در روزگار ما
روشن زنور توست٬کاشانه ی دلم

در زندگی توئی حلال مشکلم
در دل دارم امید...بر لب دارم پیام
همشاگردی سلام...همشاگردی سلام
فردا از آن توست٬ ای نسل چاره ساز....

با یاری خدا آینده را بساز
فردای روشن است٬ با وحدت کلام

از ما تورا درود....از ما تورا سلام
همشاگردی سلام...هم شاگردی سلام

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد