همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

ما حاضریم ...

سلام . 

 امروز برای استقبال از کلاس اولی ها به مدرسه رفتم . جای همه ی دوستان خالی بود . معصومیت این بچه ها اولین موضوعی هست که آدم رو جذب می کنه. وبعد شور و اشتیاقشون. 

امیدوارم در تمام سال های تحصیلشون همین طور با نشاط و سرزنده باشند. 

امروز بینمون جای آقای نباتی شغل واقعا خالی بود.(به امید سلامتی ایشون) 

از بزرگ مردهای کوچکمون هم عکس گرفتم (کامل) البته قول میدم تا هفته ی بعد عکس ها رو به صورت اختصاصی بذارم. 

بعد از اینکه عزیزانمون به همراه اولیای محترمشون از ما خداحافظی کردند ؛ من مشغول آماده کردن اتاق درسمون شدم . خلاصه اینکه تا حدی به شرایط مطلوب رسیدم. و آماده ی پذیرایی از پسرهای گل پنجمی هستم .  

این هم چند تا عکس از اتاق درسمون... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 منتظرتون هستم .  

تا شنبه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:00 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

سلام خانم معلم مهربون
بهتون تبریک می گم سال تحصیلی جدید رو !
خدا قوت تون بده خیلی برای بچه ها زحمت می کشید .
به به چه کلاس زیبایی !
مطمئنم پشت هر یک از کارهاتون یه عالمه هدف های بزرگ و قشنگ وجود داره که برای ما و بچه ها خیلی ارزشمند است .

ممنونم از اظهار لطفتون.
من هم برای شما و همه ی بچه های خوب ایران آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد