همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

سلام . خداحافظ

دیگه کم کم داریم به ماه مهربونی ِماه مهرِِ ِ نزدیک میشیم.  

سال جدید دوست های جدید کلاس جدید معلم جدید همه منتظر ما هستند. 

من هم دیگه کم کم باید از بچه های دوست داشتنی کلاس سوم ب و مدرسه ی دوست داشتنی مهرالفبا خداحافظی کنم و به بچه های خوب کلاس پنجم طلوع فجر سلام کنم. 

البته هیچ وقت بچه  های سوم ب رو فراموش نمی کنم. نقاشی هایی رو که برام کشیدید و نامه هایی رو که برام نوشتید همیشه خواهم داشت و عشقتون رو تو قلبم نگه می دارم. 

البته باید منو ببخشید که نتونستم فیلم هاتون رو بذارم. ولی سعی می کنم در صورت امکان فیلم ها رو هم تو این وبلاگ ثبت کنم تا هر وقت دوست داشتید خاطراتتون رو مرور کنید. 

دوست های کوچک من خداحافظ. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد