همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم
همشاگردی های مهربان

همشاگردی های مهربان

مجموعه ای از فعالیتهای علمی و عملی دانش آموزان پایه پنجم

بازدید از موزه

توی کتاب اجتماعی کلاس سوم درسی با عنوان بازدید از موزه داریم واسه همین تصمیم گرفتیم برای آشنایی کامل بچه ها با این مکان و تاریخچه مملکتمون از موزه ای که در شهرمون است بازدید داشته باشیم که از قضای روزگار روزی رو که ما انتخاب کرده بودیم هوا حسابی سرد و بارونی بود و ما فقط از محیط داخل موزه بازدید کردیم و  نتونستیم وسایل و ادوات جنگی ای رو که تو محوطه بیرونی کاخ بود رو ببینیم. وفقط تو آلاچیق چند تا عکس گرفتیم. 

وقتی هم که برگشتیم مدرسه با پولی که بچه ها گذاشته بودن رفتم براشون خوراکی خریدم و دور هم مشغول خوردن شدن و خیلی از این با هم بودنشون لذت بردن. 

ازطرفی هم از بازدیدشون اطلاعات زیادی به دست آورده بودن که با هیجان خاصی راجع به اون صحبت می کردن.

به هر حال بلزدید خیلی خوبی بود. 

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب برید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ایلیا حاتمی سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.hamshagerdi.blogsky.com/Comments.bs?PostID=7

من در سال 1386 یعنی کلاس اول بودم به این موزه رفته بودم و با دوستانم تانک بازی کردم.

فری دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

خوش به حالت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد